Wednesday, May 07, 2008

Les Mills BodyPump 67 & BodyStep 72 Filmings

Recently I've been doing more BodyPump classes and can testify the amazing benefits of the program - I can both feel and see the difference! Special thanks to Glen & Sarah Ostergaard and Matt Thraxton for all the encouragements.

BP67 is an awesome release, really liked the shoulder track! It sounds like a potential BC track to me? :) great atmosphere at the filming, it was fun doing classes with friends. Isn't it so Captain Hernan!

I also stayed for the BodyStep 72 filming.. it was probably my 5th BodyStep class in 6 years time... but managed to follow the moves thanks to the great cueing of Sarah, Lisa and Mark. Sarah your new hair style looks cool :D









8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

PJ, is Lisa O pregnant again, or is it just the top she's wearing, lol

9:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

It's not just her hair I think her body shape is great too :p Ask her what she is eating.

4:47 AM  
Anonymous Anonymous said...

親愛的PJ好久沒有來留言了呢.你好嗎.
你這照片中的PUMP那位女士是USA的嗎.
如果我沒看錯她是哦.
她是美國pump的總大頭哦,也就是負責人呢.
我七月可能會去紐西蘭,保佑我去得了哦.

6:30 PM  
Blogger PJ said...

hey anonymous, Lisa is very fit & beautiful. The photos don't do her justice! :)

10:31 PM  
Blogger PJ said...

妮可你眼睛有給他利哦!
那位女仕的確是來自美國的"梅根"
是所有這次的攝影裡唯一來自海外的貴賓
妳跟他麻吉嗎?

對了我有從賈斯丁那聽到了好消息
真的是期待已久了
早就該輪到他拍一拍了ㄋㄟ
福氣啦!

10:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

我跟她是在美國的一次季訓上見到的.你也知美國實在太大太大了,有些講師我都還未見完呢.><
但怹有跟我先生教過一次pump.我滿喜歡她的.因為她不會讓我認為如果我做pump會變胖的感覺.^^
對啊,我先生會去哦,七月,希望他會帶我去呢.^^
但我很好奇,我認為我先生最優最優的課是RPM AND PUMP我實在不知為何lesmills給他上台combat,我想應當有LM的原因吧.
他們應有他們的想法,anyway反正可以上台,有個經驗都是好呢.
如果確定怹真的會帶我去,我一定先跟你說哦.

11:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hey hun, havent been reading your blog lately.
Miss you man!

xxx

12:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

天啊,小甜心,如果你要嚇我,我真被你嚇一個大跳了呢.
那實在太可怕了吧.
但先生說紐西蘭人很不常發生這樣的事.
做這案子的壞應當不是紐西蘭人吧?
天啊.好可怕哦.現在住外面真的都要小心.你自己也要照顧自己哦.
小心外出哦.^^
我們這週會有大大的龍捲風來到.希望週五時離開,不然我跟先生又要慢一天才可以出發了呢.
且在那龍捲風時飛行,更是讓我害怕呢.><
下週見了哦.^^

8:04 AM  

Post a Comment

<< Home